ویدئو پروژکتور تبلیغاتی در مراکز خرید

مکانهای عمومی و موقعیتهای پر رفتوآمد، همواره یکی از اهداف کسب و کارها برای طراحی و اجرای سیاستهای تبلیغاتی و نمایش محصولات و خدمات بوده است. این مکانها دقیقا آن ویژگی برتر را برای ارتقای سطح شناخته شدن شما در جامعه دارند و پتانسیل بالایی را در جذب مخاطب از خود ارائه میدهند. همین دلایل برای این موضوع کافی است که این کسبوکارها به دنبال گزینش بهترین روشهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی در چنین محیطهایی باشند. روشهایی که مهمترین کارکرد آنها ضریب نفوذ بالاتر در میان جمعیت باشد، به گونهای که توجه همه را جلب کرده و بیشترین کارایی را به نسبت هزینههای بالای آن به ارمغان آورند.
ویدئو پروژکتور تبلیغاتی
ویدئو پروژکتورها و تصاویر منعکس شده از آنها بر روی والها و پردههای مختلف از بهترین روشهای مطرح شده در این زمینه هستند. مراکز خرید و مالها به عنوان یکی از پرترددترین مکانهای عمومی از همین ایده برای اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی بهره میگیرند و سالها است که دیگر این ترفندها مزیت بسیاری بر روشهای سنتی و کاغذی پیدا کردهاند. مدیران و گردانندگان این مراکز ترجیح اصلی و اولیه خود را بر روی به کارگیری تجهیزات مدرن در فضای تجاری آن قرار دادهاند و به دنبال توصیههای مشاوران برتر برای تجهیز مؤثر این محیط هستند. در این مقاله به تفصیل در مورد فضای مستعد مراکز خرید در استفاده از ویدئو پروژکتور پرداخته و جنبههای متنوعی از آن را بررسی خواهیم کرد. همراه پروژکتور استور باشید.
اهمیت ویدئو پروژکتور و نمایشگرهای لمسی در مراکز خرید
مراکز خرید و مالها به طور فزایندهای سطح شهرهای بزرگ و کوچک را پر کردهاند. نامهای مختلفی که با انواع افکتهای نوری و تصویری روی پردههای بزرگی، سر در این مراکز را پوشش دادهاند و هر رهگذری از مقابل این نمایشگرها عبور میکند؛ برای ورود و خرید از آنها وسوسه میشود. دقیقا هدف در بازاریابی و رشد فروش همین است و اگر شما موفق شوید حتی یک نفر بیشتر را با هر روشی به سمت کسبوکار خود جذب کنید، حتما منطق خاصی پشت آن بوده و واجب است در مورد آن بیشتر فکر کرده و آن را توسعه دهید. تنوع فروشگاهها در کنار خدمات بسیار گستردهای که دفاتر و شرکتهای مستقر در آن ارائه میدهند؛ عاملی بزرگ برای توسعه روشهای تبلیغاتی است. باید فکری کرد که این تنوع را بتوان در تمامی ابعاد آن جا داد و برای همه آنها پاسخ مناسبی داده شود. روشی که هم برای فروش پوشاک جوابگو باشد و هم برای خدمات رایانهای. هم در دید عموم مردم باشد و هم فضای زیادی را درگیر نکند. تمامی این بایدها و نبایدهای بزرگ را میتوان از طریق به کارگیری دیتا پروژکتور و پردههای نمایش بزرگ در این مراکز خرید پیادهسازی کرد.
اهمیت ویدیو پروژکتور و این زیرساختها در صورتی مشخص میشود که بدانید دیگر نیازی به چاپ و پخش ندارید. دیگر نیازی نیست در سختترین مواجهه با مشتری، برگههای تبلیغاتی را در دستان بیمیل آنها جای دهید و انتظار واکنش موثری نسبت به محصولات و خدمات خود داشته باشید. یا اینکه برای اطلاعرسانی به بنرهای بزرگ و ساکنی اتکا کنید که هیچ جلوه خاصی ندارند و احتمالا جذابیتی برای مخاطب بیحوصله شما نخواهد داشت. بنابراین شما یک روش بینظیر را با پتانسیل بسیار بالایی، جایگزین کردهاید و باید در انتظار خروجی موفق و موثری در این زمینه باشید. شما در این مسیر، مشتریان معمولی و عادی خود را به سمت یک خرید مصمم و جدی سوق میدهید و این را تنها یک خرده فروشی درک میکند که در انتهای یک مرکز خرید، به امید اعلان عمومی تبلیغات خود، ساعتها به انتظار نشسته باشد. تمامی این مسیرها را با دستگاههایی به توانمندی Projector میتوان به راحتی طی کرد. انعطافپذیری، قدرت نمایش، کیفیت، قابلیت سینک شدن با انواع دستگاهها و گوشیهای همراه و بسیاری از قابلیتهای دیگر، دقیقا منطبق بر نیازهایی است که در مراکز خرید ایجاد شده و باید به طریقی پاسخ داده شود. نیازهایی به تنوع و گستردگی تک تک فروشندگان و البته خریداران که منتظر تلنگری برای تجربه یک خرید لذتبخش هستند.
دلایل استفاده دیتا پروژکتور در فروشگاه
در این بخش به دنبال لیست کردن مواردی هستیم که لزوم به کارگیری دستگاههای پروژکتور در مراکز خرید و مالها را نشان میدهند و جزء عواملی هستند که در جلب نظر مخاطبان بالقوه موثر واقع میشوند و آنها را به سمت واکنشی پرسود سوق میدهند. این موارد به شرح زیر است:
1. ساخت و پخش تصاویر و ویدئوهایی که در بالاترین سطح از روشنایی، پویایی رنگ و نرخ کنتراست هستند و به صورت فوقالعاده انعطافپذیر، بر روی سطوح مختلف به نسبت موقعیت مکانی و فضای آن مرکز خرید، قابل نصب و کاربری هستند. این انعطافپذیری حتی با مشاوره و گزینش صحیح ویدئو پروژکتور برای آن فضا، امکان صرفه جوییهای مالی برای تعمیرات و نگهداری را نیز دارد. به این معنا که اگر محیط و جغرافیای مرکز خرید و مال را در اختیار همکاران ما در پروژکتور استور قرار دهید، آنها بهترین و کاراترین مدلهای مناسب انتخاب ویدئو پروژکتور را برای آن فضا به شما معرفی میکنند و در نتیجه به کمترین میزان نگهداری و تعمیرات برای آنها نیاز خواهید داشت و همین موضوع نیز صرفه اقتصادی بالایی برای شما به همراه خواهد داشت.
2. ماهیت چشمنواز بودن تصاویر پخش شده از ویدیو پروژکتورها برای مشتریان بسیار جذاب است. آنها سادهتر و راحتتر به این اعلانها اعتماد میکنند و معمولا واکنشهای سریعتری از خود نشان میدهند. سهولت تماشای این تصاویر را که عموما ویدئوهایی شکیل و پرمخاطب هستند، دستکم نگیرید. بهترین نوع نمایش خدمات و محصولات را در همین روش خواهید داشت و شما بالاترین حس همراهی را در مشتریان تحریک میکنید.
3. جریان سریع اطلاعات از دیگر عوامل و بایدهای استفاده از ویدئو پروژکتور در مراکز خرید است. مراجعهکنندگان به صورت کاملا آگاهانه به دنبال نادیده گرفتن تبلیغات محیطی هستند و کارکرد پروژکتورها دقیقا در همین نقطه آغاز میشود و حس پنهان آنها در تماشای یک تبلیغات بزرگ را برانگیخته میکنند. بیشترین مقدار اطلاعات در سریعترین زمان ممکن و البته به جذابترین شیوه در اختیار مخاطب قرار میگیرد و آنچه نهایتا به دست میآید، تمایل او برای بازدید از فروشگاههای مربوطه است.
4. ارتقای تجربه خرید لذتبخش از دیگر عوامل است. به صورت کاملا نامحسوس، آنها از خریدی که از این طریق برایشان نیازسازی شده است احساس رضایت خواهند کرد. هر چند این نیاز در آنها کاملا پنهان بوده و تنها با یک ویدئو فوقالعاده باکیفیت و جذاب فعال شده است.
5. امکان نمایشهای چند وجهی در برخی از نمونههای PROJECTOR که از طریق پنلهای مخصوصی صورت میگیرد و قابلیتهای فراوانی در کاهش فضای اشغال شده به نسبت کارایی به وجود میآورد، موضوع مهمی است. این امکان تنها یک بعد از ابعاد وسیع کارآمدی استفاده از پروژکتورها در مراکز خرید است. میتوان با مطالعه محیط و تطبیق فنی قابلیتها، ترکیب بسیار خوبی را در فضای مرکز خرید ساخت که کاملا جذاب و گیرا باشد.
6. سهولت استفاده از این دستگاهها نیز برتری خاصی به این تکنولوژی داده است. دیگر پروسه خستهکننده چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی و والهای اطلاع رسانی از بین رفته است. تنها کافی است طرحی اختصاصی و گیرا را از گوشی هوشمند خود بر روی پرده نمایش منعکس کنید. یا این که ویدیویی تاثیرگذار را بر روی فضای ذخیره سازی آن بارگذاری کرده و پخش نمایید. این یک امکان بسیار خاص برای صاحبان کسبوکارها است که بتوانند در کمترین زمان ممکن، بیشترین تنوع تبلیغاتی و بالاترین بهرهوری را به دست آورند.
نکات خرید ویدیو پروژکتور برای مراکز خرید و تجاری
به کارگیری پروژکتورها در فضای مراکز خرید و مالها را جزء لاینفک برای این مکانهای عمومی تعریف کردیم و به وضوح به این نتیجه رسیدیم که کسب و کارهای فعال در این مراکز، باید از این امکان بزرگ در جهت رشد درآمد و معرفی بهتر خود به مخاطبان و مشتریان استفاده کنند. هر چه این تجهیزات و امکانات منطبق بر نیازهای این کسبوکارها باشد، نتایج بهتر و قابل قبولتر خواهد بود. خروجی قطعی این مطالعات و تغییرات نگرش در کسبوکار شما، رشد درآمد و برداشت مثبت از حوزه کاری شما خواهد بود. موضوع دیگری که باید در این مورد به آن اشاره شود، ویژگیهای فنی و ساختاری ویدیو پروژکتورهایی است که در فضای مراکز خرید و مالها مورد استفاده قرار میگیرند. به طور قطع آنچه در یک کافه و اتاق محدود به نیازهای مخاطب پاسخ میدهد، در فضای بزرگ و پر ترددی مانند مراکز خرید جوابگو نخواهد بود. بنابراین به لیستی از ویژگیهای مورد نیاز دیتا پروژکتور در مراکز خرید به شرح زیر میپردازیم:
ابتدا در مورد نصب این تجهیزات باید صحبت کنیم. قطعا آنچه در نگاه اول باید مورد نظر متخصصین راهاندازی باشد، کاهش فضای اشغال شده و بهترین نقطه دید در آن مرکز خرید است. باید با مطالعه رفتار و حرکت مخاطبان در مراکز خرید و کانونهای توجه آنها، به بهترین موقعیت مکانی رسید. این یک مطالعه علمی است و باید از بهترین مشاوران در این زمینه کمک بگیرید. فرآیند نصب باید انعطافپذیر باشد و تنها یک بعد را پوشش ندهد. به طور مثال اگر فضای گردی در فواصل میانی طبقات موجود باشد، میتواند بهترین گزینه پوشش نگاه مشتری باشد. این انعطافپذیری به معنای قابلیت انتقال و جابهجایی احتمالی نیز هست. در هر صورت امکان تغییر در نگرشها و شرایط محیطی همواره وجود دارد و شما باید هماهنگ با این شرایط متحول شوید.
در مورد ویدئو پروژکتورهای تجاری نیز در وهله اول باید به روشنایی و نرخ کنتراست اشاره کنیم. قطعا دو فاکتور بسیار پراهمیت در کاربریهای بیرونی پروژکتور همین دو عامل است. فضا محدود نیست و روشنایی محیطی در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین باید از بالاترین سطح روشنایی و نرخ کنتراست استفاده کنیم که پویایی رنگها و تحرک کاراکترها به بهترین شکل در نگاه مراجعهکنندگان به نظر برسد. مدلهایی که این سطح از کارایی را ارائه میدهند از طریق مشاوره با همکاران ما در projectorstore قابل دسترس شما است. کیفیت تصویر شما باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. نوع کاربری از دیتا پروژکتورها در مراکز خرید و مالها، در کنار ماهیت این مکانهای عمومی و بیرونی بودن آنها، اهمیت عامل ماندگاری را بالاتر میبرد. در یک توضیح عمومی و سادهتر باید اشاره کنیم که دوام این پروژکتورها باید از سایر نمونههای آن بیشتر باشد و از پروسه نگهداری و پشتیبانی کمتری استفاده کند. این دیتا پروژکتور باید از برخی فناوریهای خاص مانند نمایشهای پانوراما و ادغامی برخوردار باشد. ماهیت فضاهای متقاطع و زوایای دید متنوع سبب میشود که پروژکتورهای تک بعدی جوابگوی نیازهای آنها نباشد. در واقع باید ویدئوی پخش شده از یک ویدئو پروژکتور، در تمامی زوایای ممکن از مرکز خرید، کیفیت ثابتی داشته باشد و دچار اختلال نشود. نتیجه این موضوع حس خوشایندی است که مراجعهکنندگان در هر قسمت از جغرافیای این مرکز خرید به آن دست خواهند یافت. در همین مورد باید اشاره کنیم که احتمالا همواره سطح انعکاس ما یک سطح مستطیلی مسطح نباشد و دارای خمیدگی باشد. projector به کار گرفته شده در چنین شرایطی باید امکان انعکاس تصویر بر روی این سطوح را نیز داشته باشد. در فضاهای دایرهای و گوشههای دیوار و سطوح خمیده، تنظیمات پروژکتور باید منطبق بر سطوح باشد. لبههای تصویر نیز اهمیت بالایی دارند و باید توجه داشت که دستگاه تصویر را کاملا در لبهها تنظیم کرده و تراز کند. این موارد قابلیتهایی است که در تمام ویدئو پروژکتورها دیده نمیشود و باید در مورد انتخاب آن دقت کافی به عمل آید.
پایداری در عملیات یک فاکتور مهم دیگر است. نمیتوان از پروژکتورهایی استفاده کرد که هیچ اعتباری به عملکرد پایدار و پیوسته آنها نباشد. باید از کارکرد مداوم و بدون اختلال آن اطمینان حاصل کرد و تنها در برخی مواقع ضروری نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد. دستگاههای پروژکتور خاصی در بازار هستند که چنین قابلیتی را برای 7 روز هفته و 24 ساعت روز فراهم میکنند. آنها حتی از لامپهایی استفاده میکنند که طول عمر بیشتری داشته و کمتر نیاز به تعویض داشته باشند. سیستمهای خنککننده به صورت مداوم در حال پایین آوردن دمای این پروژکتورها هستند تا از میزان آسیبها به طور جدی بکاهند. مقابله با عوامل محیطی از نیازهای جدی برای این دستگاهها میباشد. پروژکتورها باید در مقابل عواملی مانند گردوغبارها، حشرات، آسیبهای بدنهای، رطوبت و هر مورد دیگری که موجب اختلال در روند عملکردی آن باشد، مقاومت نشان دهند. این ویژگی در طول زمان مانع از افت کیفیت خواهد شد و تصاویر واضح آن را برای ساعتها و روزها و سالها حفظ خواهد نمود. استفاده از استانداردهای جدید و به روز برای انتقال تصاویر و صدا بین دستگاههای مختلف نیز از الزامات است. این فناوریها باید با بالاترین پهنای باند امکان انتقال مدیا را بر روی ویدئو پروژکتور فراهم کنند و مانع از اتلاف زمان در این پروسه شوند.
از بزرگترین چالشهای ویدئو پروژکتورهای فروشگاهی و بهطور کلی مکانهای عمومی، افت کیفیت تصاویر در زمان نمایش عمودی است. باید به ویژگیهای دستگاه در نمایش چنین تصاویری دقت شود و از این امکان غافل نشوید. بسیاری از بنرهای تبلیغاتی خصوصا در حوزه پوشاک، به دلیل ماهیت کسبوکارهای مد و تصاویر عکاسی شده آنها، نیازمند نمایش عمودی هستند و عدم توجه به این مورد میتواند سبب ایجاد مشکلات بعدی شود. استفاده از پروژکتور تعاملی نیز در جدیدترین انواع آن رواج زیادی یافته است. پروژکتورهای تعاملی یا Interactive Projector پروژکتورهایی که برای نمایش محصولات و خدمات یک فروشگاه و برند به مشتریان خود ساخته شدهاند و آنها میتوانند بدون مراجعه واقعی به آن فروشگاه، در فضای مجازی آن گشتوگذار کرده و قفسهها را وارسی کنند. این دستگاهها، یک تسهیلکننده بزرگ در فرآیند خرید هستند و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری میکنند.
کلام آخر
ویدیو پروژکتورهای نسل جدید برای مراکز خرید و مالهای تجاری، یک بازار و منفعت فوقالعاده هستند. این دستگاهها دقیقا همان کمبودهایی را که سالها به طرق مختلف برای پرکردن جایشان تلاش شد، از بین بردهاند. کاستیهایی از قبیل محدودیت نمایش در والهای بزرگ و خیره کردن مخاطبان، دسترسی به کیفیت بالا و کنتراست مناسب زیر چراغهای درخشان محیط و بسیاری از موارد که اکنون دیگر به عنوان یک فرصت مطرح هستند. مدیران و سرمایهگذاران این مراکز باید به این سمت حرکت کنند و تجهیز آنها را با بهترین تکنولوژیهای روز آغاز نمایند. فرآیندی که هرچند میتواند برای آنها هزینه بر و سخت باشد، اما بازدهی آن برای کسب و کارها و ساماندهی اوضاع اقتصادی بینظیر خواهد بود. آنها باید از طرحهای نو در ساختاردهی بازار حمایت کنند و این را یک سرمایهگذاری بدانند، نه اینکه در راهاندازی آن، دید تزئینی داشته باشند.
رضایت مخاطبان و مشتریان از تجربه خرید ویدئو پروژکتور یکی از مهمترین عاملهای موفقیت در کسبوکار است. این موضوع دایره مراجعهکنندگان را به شدت افزایش میدهد و شما را در مقایسه با رقبا پیش میبرد. کمپینهای تبلیغاتی و تخفیفات ویژه در کنار مسابقات و تمام عوامل جذب مشتری با یک اعلان خوب و موثر میتوانند کارگشا باشند. در غیر این صورت تنها عده معدودی با شما در این مورد به تفاهم خواهند رسید که روشهای فوق، موفق خواهند بود. دنیای رقابت کسب و کارها خصوصا در کشورهای توسعه یافته، تابع مستقیمی از زمان و تجهیزات است و هیچ توقفی برای تصمیمات غلط شما ایجاد نخواهد کرد. در مورد مراکز خرید و مالها باید تصمیمات تحولگرا و موثری را اتخاذ کرد. دیگر نمی توان از روشهای ساده به نتیجه رسید و بازدهی آنها به سقف خود رسیده است. باید از تکنولوژیهای نو خصوصا در زمینه تصویر و نمایش برای معرفی بهتر خود استفاده کنیم و رقبا را در پشت این دروازههای فناوری حبس کنیم. دید مشتری مهمترین عامل در نوع تصمیمگیری او است و شما باید در نگاه اول این دید را مال خود کنید. پیشنهاد ما برای تجربهی خریدی به یاد ماندنی و مطمئن، مراجعه به سایت projectorstore.ir است. همچنین شما قادر هستید با مطالعه مقالههای مربوطه در خصوص پروژکتور و دیگر ماشینهای اداری مانند نمایشگر لمسی و... ، به اطلاعات مهم و مفیدی دست پیدا کنید.