کارشناس فروش 09123856024 __ 88970214 021

سبد خرید شما خالی است!

برند‌ها

EPSON

EPSON

اپسون از جمله معتبرترین برندهای تولید کننده پروژکتور است. این برند نمونه‌های بسیار جذاب و با کیفیتی در این زمینه تولید و روانه بازار کرده است. دستگاه‌هایی که تنوع مدل‌ها و امکانات آنها، این دسته از دیتا پروژکتورها را به معروفیت رسانده است. شرکت اپسون با نام حقیقی "سیکو اپسون"، متولد سال 1942 در کشور ژاپن است و هنوز بخشی از شرکت بزرگ‌تر سیکو می‌باشد که در زمینه تولیدات پروژکتور، ساعت و... فعالیت می‌کند. آقای "دایوا کوگیو" از یک ساعت فروشی محلی در شهر سوآی ژاپن، این شرکت را تاسیس کرد. بعدها تحت حمایت دسته‌ای از سرمایه‌گذاران و ثروتمندان آن را توسعه داد. روزهای آغازین فعالیت این شرکت توسط آقای دایوا، در یک انبار خمیر سویا و با متراژ در حدود 230 متر مربع بوده و تعداد کارمندان او در آن فضا به 22 نفر می‌رسید که در مقایسه با سایر شرکت‌های مشابه در شرایط اولیه و روزهای ابتدایی، زیاد هم بد نیست. کسب و کار اولیه این شرکت در حوزه فناوری‌های مرتبط با ساعت بود و به جایگاه بسیار معتبری در این زمینه دست یافت. هرچند که میزان سرمایه‌گذاری و درآمدی این شرکت از حوزه ساعت کمتر از ده درصد درآمد کل آن است اما این صنعت را به صورت کاملا جدی و البته پیشرو در جهان ادامه می‌دهد. شاید همین نگرش دقیق و جزئی در زمینه تولید ساعت، بر روی کیفیت محصولات مبتنی بر تکنولوژی آنها نیز تاثیر خود را گذاشته باشد. این شرکت بعدها در زمینه فناوری‌های رایانه‌ای به فعالیت پرداخت و مانند حوزه ساعت در این مورد نیز موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد. این اتفاق در سال 1982 و با ورود اولین کامپیوتر این شرکت به بازار رخ داد. بعدها در اواسط دهه نود میلادی شعب متعددی از این شرکت در سراسر جهان توسعه یافت و سهام آن در بورس‌های معتبر دنیا ارائه شد. تعداد کارمندان این شرکت از حدود هشتاد هزار نفر در کل دنیا نیز عبور کرده است و نام اپسون با تولیداتی جهانی و محبوب پیوند خورده است. این شرکت با حفظ فعالیت خود در ژاپن، هنوز بخش عمده‌ای از سهام خود را متعلق به خانواده هاتورری به عنوان اولین سرمایه‌گذار می‌بیند. آن‌چه در تمام این سال‌ها رخ داده است، قدرت اپسون در شناساندن خود به عنوان یک برند مستقل و پرقدرت است و همین موضوع سبب شده است از سایه سنگین سیکو خارج شود. به طوری که امروز دیگر کمتر کسی است که از عنوان سیکو اپسون برای این شرکت استفاده کند. وسعت عملیاتی آن به حدی توسعه پیدا کرده است از پرچمداران تولید چاپگر و پروژکتور در دنیای فناوری اطلاعات محسوب می‌شود. قدمت یک صد ساله اپسون نشان‌دهنده قدرت آنها در رقابت است. بازار پرچالش و متغیر تکنولوژی‌های رایانه‌ای با حضور غول‌های بسیار، محل دشواری برای دوام‌پذیری و رشد است که البته اپسون توانسته این مهم را به انجام برساند و در اغلب تولیدات خود خصوصا چاپگر و ویدئو پروژکتورها به سطح بالایی در مقایسه با آنها برسد. یکی از فناوری‌های ابتکاری آنها در زمینه تولید دستگاه‌های چاپگر، استفاده از محفظه‌های تزریق جوهر بود که محبوبیت بالایی را در بین کاربران کسب کرد. این دیدگاه خلاق و نوآور در تمامی رده‌های مدیریتی و نیروی انسانی آن نیز به چشم می‌خورد.

Panasonic

Panasonic

در روزگاری که صنایع دیجیتال و الکترونیک آن در یک حالت خوشبینانه به قدمت ده ساله خود می‌نازند و از آن بابت وقت و تلاشی که داشته‌اند، انتظار تحسین دارند، شرکتی به قدمت یک صد سال می‌تواند در اندازه‌های یک غول باشد. شرکت پاناسونیک یک سازمان چندملتی ژاپنی واقع در این کشور است. این برند در سال 1918 و توسط شخصی به نام کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد و در ابتدا نیز به همین نام شناخته می‌شد. آغاز فعالیت‌های این شرکت در سال‌های ابتدایی دهه بیست میلادی، متمرکز بر روی تولید لوازم و صنایع مرتبط با دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی بود. بعدها به صورت کاملا توسعه یافته و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا به سمت تولید ویدیو پروژکتورها و سایر دستگاه‌های این چنینی رفت. ماتسوشیتا یکی از نوگراترین مدیران در زمان خود بوده است که متدهای نوین ارزش محوری در شرکت‌ها را که امروزه نیز تنها توسط برخی از بزرگان ‌ای تی مانند گوگل اجرا می‌شود، مورد استفاده قرار داد. از کاهش ساعات کاری کارکنان تا تفریحات مشخصی برای ارتقای کارایی آنها که در اواسط قرن بیستم آنها را اجرا می‌کرد می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. بحث بیمه کارکنان نیز از ایده‌های همین شخص گرفته شد و مراقبت‌های بهداشتی را در اولویت نیازهای آنها قرار داد. از دیگر ایده‌های نوین او، شفافیت برای تصمیمات و اسرار سازمان بود که همه کارکنان را در جریان آنها قرار می‌داد. او پاناسونیک را با تولید رادیو، لامپ استارت زد و بعدها به تلویزیون و یخچال رسید و امروزه به یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های نمایشگر دنیا و البته ویدیو پروژکتورها تبدیل شده است. سفر ماتسوشیتا به ایالات متحده در دهه 60 میلادی موجب تحول بزرگی در محصولات پاناسونیک شد. فعالیت‌های آن‌ها به طرز عجیبی توسعه یافت. همکاری‌های این شرکت با گروه تسلا و البته ایلان ماسک نیز از نکات جالب توجه فعالیت‌های آنها در سال‌های اخیر بوده است و نشان از علاقه مندی آنان به فعالیت در حوزه‌های جدید و شگرف دارد. قراردادهایی برای تولید و عرضه باتری‌های مخصوص اتومبیل امضا شد و با سودرسانی بی‌نظیر آنها برای تسلا، میزان سود به صورت غیرقابل باوری بالاتر رفت. موضوعی که در آن دوره زمانی تقریبا سبب رشد هر دوی این شرکت‌ها در مقابل رقبا شد. پاناسونیک در اوایل سال‌های 2012 با بحران‌های مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرد و حتی اقدام به تعدیل نیروی ده درصدی خود در سراسر جهان نمود. مهم‌ترین اقدام مدیران این شرکت هم‌زمان با این بحران مالی، ورود آنها به بازار تصویر در دنیا، ویدیو پروژکتورها و نمایشگرها بود که نجات بزرگی برای آنها محسوب می‌شود. این موضوع آن‌قدر حساب شده و با مطالعه انجام گرفت که امروزه، دیتا پروژکتورهای تولیدی این شرکت از با کیفیت‌ترین نمونه‌های بازار هستند، این در حالی است که زمان زیادی از این تصمیم بزرگ نگذشته است. این شرکت از سه زیر مجموعه و شاخه مشهور تشکیل می‌شد که شامل شرکت ناسیونال به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین آنها می باشد که توسط خود ماتسوشیتا بنیان‌گذاری شد. شرکت بعدی تکنیکس می‌باشد که در زمینه تولید لوازم دستگاه‌های الکترونیک پا به عرصه گذاشت و موفقیت‌های خوبی کسب کرد و نهایتا برند سانیو را باید نام برد که هم اکنون نیز از زیرمجموعه‌های معتبر برند پاناسونیک محسوب می‌شود. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که عمده موفقیت‌های این شرکت در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاری بی‌نظیر آنها در زمینه تحقیق و توسعه بوده است که منجر به تولیدات بسیار با کیفیتی شده و آنها را در مقابل رقبای خود، آگاه‌تر و به روز‌تر حفظ کرده است.

Optoma

Optoma

اگر به دنبال یک شرکت تخصصی فعال در زمینه ویدیو پروژکتورهای باکیفیت باشید، قطعا شرکت اپتما یکی از اولین انتخاب‌های شما خواهد بود. یک شرکت واقع شده در کشور تایوان که بهترین و دقیق‌ترین دیتا پروژکتورهای بازار را تولید و ارائه کرده است. اپتما در سال 1992 و توسط گروه تجاری به نام "کورترونیک" تاسیس شد و شعب منطقه‌ای و قاره‌ای خود را در آمریکا و اروپا ایجاد کرد. این شعب در بین سال‌های 1995 تا 1997 به‌وجود آمدند و دلیل بزرگی برای تبدیل این مجموعه به یک شرکت چندملیتی بودند. اما آن‌چه به عنوان نام تجاری "Optoma" برای جهانیان شناخته شد، در سال 2000 ارائه شد و در سال 2002 به صورت کامل در میان بزرگان فناوری، جای خود را پیدا کرد. توسعه اولیه و موفقیت‌های آغازین این شرکت در حوزه فناوری‌های مربوط به نمایشگر و مانیتور بود. نمایشگر و تلویزیون 65 اینچ ارائه شده از سوی این شرکت در سال 2002 که مبتنی بر تکنولوژی DLP نیز بود، جهان را انگشت به دهان کرد و اپتما موفق به کسب جایزه CES در زمینه نوآوری شد و همین برای شناخته شدن آنها در جهان کافی بود. و اما اولین ویدیو پروژکتور این شرکت در سال 2005 وارد بازار شد. این برند دقیقا به فاصله یک سال بعد، اولین ویدئو پروژکتور سینمای خانگی و دقیقا دو سال بعد از آن اولین دیتا پروژکتور پیکو با سایز بسیار کوچک (به اندازه کف دست) را روانه بازار کرد. این‌ها در واقع رخدادهایی بسیار مهم در دنیای تکنولوژی‌های پروژکتور می باشد که عملا مدیون اپتما بوده است. ایده‌پروری این شرکت در سال 2014 به اوج خود رسید. خریداری شرکت مشهور فعال در زمینه صدا و صوت برای تلفیق آن با کیفیت تصویر درجه یک 4K و نهایتا تزریق بالاترین درجه از تجربه کاربری ویدیو پروژکتور به مخاطب که تا قبل از این خیلی مورد توجه نبود، یک نقطه عطف برای اپتما است. سه سال بعد این شرکت پروژکتور UHD خود را رونمایی کرد و تبدیل به اولین برند 4K در جهان شد که با فناوری DLP آن را راه‌اندازی کرده است. جوایز این شرکت در سال‌های اخیر آنقدر بوده که حیرت همگان را برانگیخته است. به طور مثال در زمینه نمایشگرهای QUAD LED و البته پروژکتورهای ProScene 4K UHD جوایز متعددی نصیب آنها شده است. در یک آمار خلاصه شده، آن‌چه که امروز شرکت اپتما با آنها فعالیت خود را دنبال می‌کند، شعبی است که در بیش از 159 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند. قطعا این شرکت در رده اول برندهای 4K UHD دنیا برای پروژکتور است. آنها بر اساس ادعایی که در وب سایت خود مطرح کرده‌اند، رتبه دوم برندهای لوازم خانگی دنیا را تصاحب کرده‌اند. ادعایی بس بزرگ و شگفت‌آور که نشان از میزان دقت و صحت در استراتژی‌های مدیریتی این غول بزرگ است. شرکت اپتما در معرفی روند مشتری‌مداری و مدیریتی خود نگاه به سه عامل اصلی دارد. مورد اول خلاقیت است که مطابق محصولات ارائه شده توسط این شرکت، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. مورد بعدی در مورد تمرکز آنها بر روی مشتریان خود است که این موضوع بر چیزی فراتر از نیازهای مشتریان و چابک بودن سازمان استوار شده است. نهایتا قابلیت اعتماد که در همان مشتریان شکل می‌گیرد و از دریچه محصولات باکیفیتی که به آنها فروخته می‌شود، در بالاترین حد ممکن تامین شده است.

BenQ

BenQ

احتمالا در مورد شرکت ایسر و توانایی‌های آن در تولید سیستم‌های کامپیوتری اطلاعات خوبی در دست دارید. شرکت بنکیو فرزند همین غول کامپیوتری و سخت‌افزاری دنیای‌ ای تی است. یک شرکت کاملا چند بعدی با ملیت‌های متفاوت کارکنان و مدیران که زمینه اصلی آن تولید سخت افزارهای الکترونیکی و مخابراتی مانند نمایشگرها، ویدیو پروژکتورها، تلفن‌های همراه و سایر موارد این چنینی است. این شرکت در سال 2001 از ایسر به طور کامل جدا شد و استقلال عملیاتی پیدا کرد به طوری که دیگر بنکیو را به عنوان یک برند معتبر جهانی می‌توان معرفی کرد. بنکیو در کشور تایوان و سال 1984 به عنوان یکی از توابع چین بزرگ، متولد شده است و در اغلب کشورهای دیگر نیز شعب پشتیبانی و فروش دارد. طبق آماری که در سال 2017 برای جهان ارائه شد، تعداد یک صد هزار نفر به عنوان کارمند در بنکیو مشغول به فعالیت بودند. شعار هوشمندانه آنها تحت عنوان " آوردن لذت و کیفیت به زندگی" دقیقا ذهن مخاطب و مشتری خود را نشانه گرفته و آنها را به بزرگ‌ترین رویای خود یعنی کیفیت دعوت کرده است. رییس و موسس این شرکت، فردی به نام "یائو لی" است که قریب به 15 درصد از سهم شرکت را در اختیار دارد. تصمیمات و قدرت او در راهبری بنکیو، به قدری سودمند بوده است که در اوایل سال 2000 و تا چند سال بعد از آن، رشد بی‌نظیری در درآمد و تولیدات این شرکت پدید آمد و در سال 2005 به پرفروش‌ترین برند تایوان و یکی از پرفروش‌ترین‌ها در شرق آسیا تبدیل شد و توانست در بازار ژاپن که خود از سردمداران تولیدات‌ای تی است، به سهم بازار مناسبی دست پیدا کند. همین رشد فوق‌العاده در سال 2005 منجر به خرید بخش گوش‌های هوشمند شرکت آلمانی زیمنس شد و گوشی هایی با همین نام بعدها وارد بازار شد که البته یک شکست بزرگ برای آنها به حساب آمد و کاملا از بین رفت. این شرکت به عنوان یک پیشرو در مدیریت نوین، اصول چهارگانه موثری را تحت این عناوین معرفی کرده است که از اصولی‌ترین توصیه‌ها در این حوزه می‌باشد. اصولی مبتنی بر رابطه با مشتری که اصل را بر تقویت این رابطه می‌داند: • توجه به مشتری و کارمند : آنقدر به او دقت کنید که نیازهای او را ببینید. • خلاقیت : همیشه راه متفاوتی را برای اجرای یک عمل تکراری بیابید. • حمایت از مشتری : محصولات بنکیو مشهور به دوام بالا و ماندگاری طولانی مدت هستند. این یک حمایت و پشتیبانی موثر از مشتری را می‌طلبد. • خلق لذت در مشتری : هدف همه تولیدات و کسب سود، ایجاد لذت در انسان‌ها است. دسته‌بندی محصولات بنکیو به زیرمجموعه هایی مانند ویدیو پروژکتور، نمایشگر، لامپ و تجهیزات مخابراتی، آمارهای جالبی را در مورد فروش آنها به ثبت رسانده است. بیشترین فروش نیز در همین دسته‌بندی‌ها بوده است و دیتا پروژکتور در صدر آن قرار دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی پروژکتورهای تولیدی این شرکت، روشنایی و کنتراست بی‌نظیر آنها برای استفاده در محیط‌های روشن است. محصولاتی که عمر بسیار موثر و کارآمدی دارند و می‌توان سالها بدون کاهش کیفیت آنها را مورد استفاده قرار داد.

Tboard

Tboard

برند تخته وایت برد هوشمند تیبرد tboard تولید کننده انواع برد هوشمند تعاملی قیمت و خرید وایت برد هوشمند تی‌برد در فروشگاه projectorstore به همراه گارانتی

Scope

Scope

برند اسکوپ تولید کننده انواع پرده نمایش پروژکتور قیمت و خرید projector screen پرده نمایش scope در فروشگاه projectorstore به همراه گارانتی

acer

acer

برای شناخت تکنولوژی و ابعاد متنوع آن، تایوان بهترین گزینه خواهد بود. کشوری که محل تاسیس بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات و از جمله ایسر بوده است. یک شرکت کاملا چند ملیتی که در زمینه ساخت و تولید تکنولوژی‌های حوزه‌ ویدئو پروژکتور، ای تی و لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های سرور فعالیت می‌کند. مهم‌ترین آمار تولیدی آنها مربوط به سال 2010 است که رتبه دوم تولید کامپیوترهای شخصی را در اختیار داشتند. در دسته‌بندی این شرکت برای تولیدات خود در زمینه لپ‌تاپ، سه دسته اصلی Aspire (برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی شخصی)، Nitro (برای لپ‌تاپ‌های مربوط به بازی و گیم) و Predator (سطح حرفه‌ای گیمینگ) وجود دارند. شرکت ایسر در سال 1976 توسط آقای "استن شیه" تاسیس شد و ماموریت خود را تامین سخت‌افزاری دنیای فناوری اطلاعات تعریف کرد. تقریبا هیچ حوزه‌ای در مورد سخت‌افزار و تجهیزات کامپیوتری نمانده است که ایسر در آن تولیداتی را ارائه نداده باشد. درآمد این شرکت طبق آخرین آمار ارائه شده چیزی در حدود 17.9 میلیارد دلار بوده است و تعداد تقریبی 7500 نفر کارمند در سراسر جهان برای ایسر مشغول به فعالیت هستند. رمز و راز توسعه و گسترش ایسر را می‌توان در مدل‌های مدیریتی آن جستجو کرد. نطفه این شرکت در ابتدای راه‌اندازی، توسط گروهی از نخبگان و بزرگان نهاده شد و همین موضوع سبب شد که کار به صورت کاملا علمی پیش رود. فرهنگ سازمانی شکل گرفته در این شرکت از برترین مدل‌های دنیای تکنولوژی است و شهرت این موضوع به دلیل مخالفت صریح مدیران با استخدام‌های رانتی و فامیلی بود که حتی فرزندان آنها مجوز این کار را بدون گذراندن آزمون‌های تعیین سطح به‌دست نیاوردند. مورد بعدی در مورد یکی از بی‌نظیرترین طرح‌های مدیریتی قرن اخیر بوده است. آقای "استن"، کارمندان خود را به عنوان سهامداران شرکت معرفی کرد و این کار را در عمل انجام داد. کارمندان اقدام به خرید سهام شرکت کردند و حال با چالش تلاش و کار برای خود روبه‌رو بودند. راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه بسیار پویا در این شرکت بدون کار تقلیدی از سایرین نیز نمونه دیگری از مدیریت قدرتمند پشت این شرکت بوده است. مراکزی که در 1986 منجر به تولید اولین کامپیوترها به زبان چینی و همچنین توسعه مدل‌های پردازنده 32 بیتی اینتل شد. قدرت ایسر در سال‌های اخیر بسیار بالاتر رفته و این شرکت سهم بازار ایده‌آلی را در زمینه تولید کامپیوتر و دستگاه‌های ویدیو پروژکتور به‌دست آورده است. این قدرت و سهم ناشی از مدل ارتباطی بی‌نظیر آنها با خرده فروشان بوده است. کاری که آنها در ایالات متحده به خوبی انجام داده و به موفقیت‌های بزرگی رسیدند. قریب به 95 هزار خرده فروشی و نمایندگی در بیش از 160 کشور دنیا برای ایسر راه‌اندازی شده و یا تجهیز شدند. این روند رو به رشد در میانه‌های سال 2007 منجر به خرید شرکت بزرگ Gateway توسط ایسر شد که حیرت بسیاری را به دنبال داشت. آن‌چه امروز در دنیا نسبت به ایسر پیش آمده است، یک دیدگاه بسیار مثبت بوده که در نتیجه تولیدات باکیفیت آن ایجاد شده است. هم‌چنین برندها و زیرمجموعه‌های باکیفیتی را می‌بینیم که هر یک پتانسیل مستقل شدن در حوزه کاری خود را به طور کامل دارند.

Viewsonic

Viewsonic

در مورد یکی از سنتی‌ترین قدرت‌های سخت افزاری دنیا صحبت خواهیم کرد. شرکت ویوسونیک با مرکزیت ایالات متحده که در سال 1987 تاسیس شد و اخیرا قریب به هزارنفر کارمند در سراسر دنیا برای این شرکت مشغول به فعالیت هستند. در مورد لوگوی پرنده ویوسونیک، نکات جالبی وجود دارد. زمانی که موسسین این شرکت به دنبال طراحی لوگو بودند، هدف ارائه یک تصویر تجاری قدرتمند بود و در عین حال آنها موردی را برای نمایش کیفیت و وضوح می‌خواستند. نمادی که در نهایت برای این هدف انتخاب شد، سه پرنده از نوع "فنچ" بودند که سادگی و راحتی و ارزش را به مخاطب انتقال می‌دادند. بعدها این نماد در مشخصه‌هایی مانند منحصربه‌فرد بودن، کیفیت، تحرک و ارتباط نزدیک با مشتری به تبلور رسیده و بلوغ پیدا کردند. این شرکت در تکنولوژی‌های برتر برای صفحات نمایش و ویدیو پروژکتورها مشهور است. یک پرچمدار واقعی برای همه فناوری‌های مرتبط با قوه بصری شما که در کنار پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به صورت مداوم به دنبال ارتقای راه حل‌های ارائه شده در این حوزه هستند. از جمله محصولاتی که ویوسونیک در مورد آنها نقش سردمدار و پرچمدار را ایفا کرده و پیشرو بوده است به شرح زیر می‌باشد : • نمایشگر ال.سی.دی 23 اینچی برای کسب و کارها (سال 2001) • فناوری LCD 2ms (سال 2005) • پروژکتورهای قابل حمل پایه دار (سال 2007) • نمایشگر ال.سی.دی 22 اینچی با نرخ کنتراست 20000:1 (سال 2008) این شرکت در مورد بحران‌های زیست محیطی و دنیای پیرامون خود، به صورت کاملا پویا فعالیت می‌کند. آنها همواره به دنبال این بوده‌اند که سودآوری و کسب سهم از بازار را با رعایت چالش‌های زیست محیطی به‌دست آورند. از جمله اقدامات موثر آنها در این زمینه شامل حداقل استفاده از مواد زیان رسان به محیط زیست و کاهش تولید زباله هایی است که دفع و نابودی آنها روند سخت‌تر و پیچیده‌تری را می‌طلبد. کمک همیشگی آنها به طراحی و اجرای روندهای کارا در بازیافت و البته توجه کافی به مقرون به صرفگی محصولات در مقابل کیفیت و امکاناتی که به مشتریان ارائه می‌شود هم قابل توجه است. شرکت ویوسونیک به نسبت کیفیت و کارایی ارائه شده در محصولات خود، بارها در طول سال‌های فعالیت خود از سوی نهادهای مختلف موفق به کسب جوایز شده است. این تقدیر و تشکر از بابت تلاش‌های همه متخصصینی بوده است که وقت و انرژی خود را بابت یک تجربه ایده‌آل وقف کرده‌اند. این جوایز طبق ادعای وب‌سایت این شرکت بیش از 2000 مورد بوده که در حوزه‌های مختلف بصری و نمایشی بوده است. تمام این پاداش‌ها و جوایز مهر تاییدی بر تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان این شرکت بوده است و در طی سالیان زیادی از زمان تاسیس این شرکت از طریق مشتریان به کارکنان و مدیران آن انتقال داده شده است.

NEC

NEC

دوباره به مهد تکنولوژی دنیا یعنی ژاپن می‌رویم. شرکت بزرگ NEC، شرکتی است که به عنوان یک غول فناوری اطلاعات و صنایع الکترونیکی از جمله ویدیوپروژکتورها فعالیت می‌کند. آنها بخشی از دولت هستند و تمامی فعالیت‌های اطلاع رسانی، شبکه‌های دولتی و بازرگانی آن را بر عهده دارند. این شرکت بزرگ، حتی در ورزش و مخصوصا والیبال سرمایه‌گذاری‌های زیادی را انجام داده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میناتو قرار دارد و طبق آمارهای موجود در اسناد و فایل‌های آن، نزدیک 110,000 نفر در سراسر دنیا از کارمندان NEC می‌باشند. آن‌چه در معرفی رسمی این شرکت به عنوان حوزه فعالیت‌های آن ارائه شده است، شامل تجهیزات شبکه‌های مخابراتی، رایانه‌ها، نمایشگرها، ویدیو پروژکتورها و سایر محصولات مربوط به مشاهدات بصری می‌باشد. آنها همچنین در فناوری‌های نوگرایانه مانند رایانش‌های ابری نیز فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند و از بزرگ‌ترین خدمات‌دهنده‌ها در این زمینه محسوب می‌شوند. از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این شرکت، فعالیت در زمینه خدمات زیرساختی است. آنها در سال 1988 و با قدمتی بلند پا به عرصه رقابت با شرکت‌های بسیار بزرگی گذاشتند. این شرکت قبلا و در سال 1899، با نام نیپون الکتریک تاسیس شده بود. در همین سال بود که دولت ژاپن این شرکت را در یک پروژه مشترک با شرکت وسترن الکتریک ایالات متحده، بنیان‌گذاری کرد و به همین نام معرفی نمود. آنها شعار اولیه NEC را "تولید بهتر و خدمات بهتر" اعلام کردند و هنوز اعتقاد دارند به این موقعیت دست پیدا نکرده‌اند و این در حالی است که از بهترین‌ها در حوزه خود محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان به جرات ادعا کرد که NEC اولین شرکت ژاپنی است که با مشارکت خارجی‌ها ساخته شده است. ماموریت این برند در سال‌های ابتدایی قرن بیستم، تنها واردات تجهیزات مربوط به ارتباطات رادیویی بود که البته با رشد متخصصین و اثبات آنها در فرآیندهای ساخت و تولید، به مرور زمان تکنولوژی این حوزه نیز به این شرکت واگذار گردید. شرکت NEC، همانند برخی از رقبای خود در ژاپن، دوره‌ای از فعالیت خود را به تولید باتری برای کارخانجات خودروسازی پرداخته است. این همکاری در سال 2007 و با شرکت بزرگ و معتبر نیسان ژاپن صورت گرفت و باتری‌های مخصوص برای خودروهای هیبریدی ساخته و تولید شد. از دیگر فعالیت‌های مشترک این شرکت با همکاران، پروژه مشترک تولید لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی به همراه شرکت Lenovo بود که از موارد موفق نیز محسوب می‌شود. این پروژه و مالکیت آن بعدها به طور کامل در اختیار Lenovo قرار گرفت. نقش NEC در پروسه تامین تجهیزات و به روزرسانی آنها در کشور ژاپن بسیار کلیدی است و همین موضوع سبب شده است که همواره از حمایت‌های دولتی برای توسعه خود برخوردار باشد. بعد از جنگ جهانی دوم نیز، با بروز مشکلاتی بین ایالات متحده و ژاپن، تمام قوای NEC، صرف استقلال آن از شرکت آمریکایی شد که البته نتیجه این کار به بهترین شکل موجود بوده است و هنوز ادامه دارد. امروزه اغلب کشورهای دنیا میزبان این شرکت بوده و محصولات آن در زیرساخت‌ها و ویترین‌های آنها می‌درخشد. آنها در بازار رایانه و سایر محصولات تصویری مانند ویدیو پروژکتورها و نمایشگرها نیز قدرت بی‌نظیری در کشور ژاپن دارند و حدودا یک چهارم سهم بازار داخلی در اختیارشان است.

Ricoh

Ricoh

این شرکت در اصل یک موسسه تصویربرداری بود که به صورت چند ملیتی در کشور ژاپن و در سال 1936 تاسیس شد. مقر اصلی آن در ساختمانی به همین نام و در شهر زیبا و بزرگ توکیو واقع شده است. آنها بعدا به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی و فناوری اطلاعات تبدیل شدند که البته تمرکز اصلی‌شان بر روی تولید دوربین‌ها، تجهیزات اداری و دفتری و ویدیو پروژکتورها بود. اولین تولید انبوه این شرکت مربوط به چهارده سال بعد و سال 1950 می‌شود که دوربین‌هایی با ساختار جدید این شرکت به صورت گسترده وارد بازار شدند. این دوربین‌ها توانستند محبوبیت بسیار بالایی را در بازار کسب کنند و فروش فوق‌العاده‌ای داشتند. آن‌ها پنج سال بعد از این موفقیت، اولین دستگاه کپی خود را با نام Ricopy101 ارائه کردند که در فضای اداری کارایی بی‌نظیری داشت. در سال 1974 اولین دستگاه فکس را ارائه دادند و به عنوان نخستین دستگاه فکس پرسرعت دنیا آن را به ثبت رساندند. ریکو اولین دستگاه کپی دیجیتال را در سال 1987 و با نام تجاری IMAGIO320 روانه بازار کرد. این دستگاه آن‌قدر خاص و بی‌نظیر بود که جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت شد. این مجموعه در سال‌های بعدی تا اوایل سال 2000، به تولیدات برای شرکت‌های دیگر و تامین قطعات پرداخت. ریکو در سال 2004 و شروع مجدد خود برای رشد تولیدات و توسعه کسب و کار، بخش پرینترهای شرکت بزرگ هیتاچی را خریداری نموده و در خود ادغام کرد. در سال 2011، اقدام به خریداری سهام شرکت Pentax کردند و فعالیت خود را در زمینه دوربین‌ها و ویدیو پروژکتورها استارت زدند. این آغاز یک دوره قدرت و تسلط بر بازار بود که ریکو این قله را نیز به خوبی فتح کرد. در این مسیر آنها ابتدا تغییر نام خود را به یک عنوان تلفیقی از دو شرکت انجام دادند اما در نهایت و پس از طی چند سال به نام کنونی خود "Ricoh Imaging Company Ltd" تغییر پیدا کرد. ریکو را به عنوان اولین‌ها می‌شناسند. آنها در حوزه تکنولوژی‌های ذکر شده، همواره گام‌های اول و محصولات نخست را تولید و روانه بازار کرده‌اند. این موضوع اعتبار بسیاری به تولیدات این برند داده و نام آنها را در دنیای فناوری به طرز بی سابقه‌ای شناسانده است. مدیر عامل این شرکت در حال حاضر، آقای شیرو کندو است و ماموریت اصلی شرکت را بر روی تولید دستگاه‌های کپی، پرینترهای چند منظوره و چاپگرها قرار داده است. سود خالص آنها در سال منتهی به 2010، معادل 21 میلیارد دلار بود که رقم بسیار ایده آلی محسوب می‌شود. تعداد کارمندان آن نیز در سراسر دنیا از رقم 108.500 نفر نیز بالاتر رفته و در اغلب کشورهای توسعه یافته دارای نمایندگی‌های فروش و پشتیبانی می‌باشند. این برند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در محصولات چاپ است و تقریبا هیچ حوزه‌ای در این زمینه خالی از محصولات ریکو نیست. آنها سهم بازار بسیار ایده آلی داشته و همواره در حال توسعه این سهم هستند.

درخواست دموی محصول

تعمیرات تخصصی ویدئو پروژکتور

021-88950561

هماهنگی جهت ارائه دمو محصولات یا مشاوره پیش از خرید

021-88970214